REGULAMIN 

wydarzenia organizowanego pod nazwą Błotny Camp Dzikich Dzieci

Gogołów 20A

POSTANOWIENIA OGÓLNE 

  1. Niniejszy regulamin wydany przez organizatora firmę JP Justyna Pelc, z siedzibą ul. Krajobrazowa 1/32A, 35-119 Rzeszów, stanowi zasady uczestnictwa w Błotny Camp Dzikich Dzieci (Dalej „Imprezy”), warunki i zasady bezpieczeństwa wymagane od uczestników Wydarzenia w trakcie jego trwania, jak również zasady korzystania z Terenu Wydarzenia i postanowienia porządkowe. 
  2. Celem Regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa osób uczestniczących w Wydarzeniu poprzez określenie zasad zachowania się Uczestników i korzystania przez nich z Terenu Wydarzenia oraz z urządzeń znajdujących się na nim, a ponadto uregulowanie praw
    i obowiązków Uczestników w związku z nabyciem biletu wstępu na Wydarzenie (dalej „Bilety”).
  3. Wydarzenie nie jest imprezą masową, w rozumieniu prawa.

 

BILETY 

 

  1. Zakup Biletu oznacza akceptację zasad niniejszego Regulaminu
  2. Bilety sprzedawane są przez Organizatora na stronie www.blotnycamp.pl.
  3. Bilet jest biletem na okaziciela.
  4. Bilet nie podlega zwrotowi.
  5. Ilość dostępnych biletów na Imprezę wynosi 800 szt.
  6. Bilet papierowy lub zapisany w wersji elektronicznej, przy pierwszym wejściu na Teren Imprezy podlega wymianie na Identyfikator (opaskę); którą należy umieścić na ręce. Osoby nie posiadające opaski, będą wyprowadzane z Terenu Imprezy. 
  7. Zmiana w programie, miejsca lub daty wydarzenia nie stanowi podstawy do zwrotu Biletu lub jego ekwiwalentu w jakiejkolwiek formie.         
  8. Zakazana jest odsprzedaż biletów w sposób wskazujący na zarobkowy charakter takiej odsprzedaży. Zakazane jest wszelkie publiczne oferowanie przeniesienia własności biletów,
    w tym także w charakterze nagród w konkursach, loteriach, w sprzedaży premiowej lub jakichkolwiek innych promocjach, choćby było ono nieodpłatne – bez zgody Organizatora.

PRAWA I OBOWIĄZKI

  1. Uczestnicy są zobowiązani do kulturalnego zachowywania się w czasie trwania Imprezy i na jej Terenie.
  2. Uczestnicy są zobowiązani do wypełniania zaleceń Organizatora i Służb.
  3. Uczestnicy mają obowiązek dbać o czystość i porządek na Terenie Imprezy.
  4. Zabrania się niszczenia jakiegokolwiek mienia. Za spowodowane szkody materialnie odpowiada sprawca.
  5. Organizator ma prawo usunąć z Terenu Imprezy osoby naruszające postanowienia Regulaminu. Osobom takim nie przysługuje zwrot kosztów Biletu.
  6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników pozostawione bez opieki.
  7. Uczestnik Imprezy ponosi pełna odpowiedzialność materialna za szkody wyrządzone przez niego na Terenie Imprezy w stosunku do innych jej uczestników jak i za szkody wyrządzone
    w mieniu Organizatora.
  8. Na Terenie Imprezy zakazane jest prowadzenie jakiejkolwiek działalności handlowej, reklamowej, marketingowej, promocyjnej nieuzgodnionej uprzednio z Organizatorem. 

BEZPIECZEŃSTWO

  1. Uczestnicy są zobowiązani do przestrzegania zasad bezpieczeństwa.
  2. Uczestnik oświadcza, że Uczestnicząc w Wydarzeniu, znajduje się w stanie zdrowia, które nie stanowi zagrożenia dla zdrowia innych uczestników. 
  3. Na Terenie Wydarzenia zabrania się spożywania alkoholu lub innych substancji odurzających  oraz być pod ich wpływem.
  4. Na Terenie obowiązuje całkowity zakaz rozpalania ognisk, grilla i palenia innych form otwartego ognia, za wyjątkiem miejsc przeznaczonych przez Organizatora.
  5. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone na skutek jego działania lub zaniechania na Terenie Wydarzenia, w mieniu innych Uczestników lub w mieniu Organizatora czy właściciela Terenu Wydarzenia. 
  6. Uczestnik stosuje się do obowiązujących w czasie Wydarzenia przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Uczestnik zobowiązany jest zapewnić środki ochrony osobistej, we własnym zakresie.
  7. Właściciel zwierzęcia ponosi pełną odpowiedzialność za jego (zwierzęcia)  zachowanie, bezpieczeństwo, wyrządzone szkody i nieczystości.

POLE NAMIOTOWE

  1. Korzystanie z terenu pola namiotowego jest bezpłatne. 
  2. Teren pola namiotowego nie jest strzeżony. 
  3. Pobyt i rozbijanie namiotów na terenie pola namiotowego jest dozwolone wyłącznie w ramach przestrzeni do tego wyznaczonej.  
  4. Na terenie pola namiotowego dozwolony jest jedynie nocleg w namiotach. 
  5. Osoby niepełnoletnie zobowiązane są do przebywania na terenie Wydarzenia pod opieką osoby pełnoletniej. 
  6. Każdorazowo przed opuszczeniem pola namiotowego osoba opuszczająca teren zobowiązana jest do posprzątania i pozostawienia w nienaruszonym stanie miejsca, na którym przebywała.
  7. Osoba przebywająca na terenie pola namiotowego zobowiązana jest do troszczenia się o swoje mienie  i przedmioty osobiste pozostawione na terenie pola namiotowego oraz ponosi pełną odpowiedzialność za wniesione na ten teren rzeczy.  
  8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie pola namiotowego.
  9. Osoba znajdująca się na terenie pola namiotowego ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody i zniszczenia mienia powstałe z jej winy, nawet nieumyślnej.  
  10. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek siły wyższej albo wyłącznie z winy poszkodowanego lub osoby trzeciej, za którą nie ponosi odpowiedzialności.
  11. Osoby przebywające na terenie pola namiotowego obowiązane są zachowywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu innych osób.
  12. Cisza nocna na terenie pola namiotowego obowiązuje w godzinach od 22.00 do 6.00.  
  13. Na terenie pola namiotowego zabrania się:

  14. okazywania jakichkolwiek przejawów agresji i przemocy,
    b. wnoszenia i posiadania alkoholu, narkotyków, dopalaczy i innych substancji odurzających oraz handlowanie tymi substancjami
    c. głoszenia lub wywieszania haseł, symboli, treści obscenicznych, wulgarnych, obraźliwych, rasistowskich itp. oraz materiałów propagandowych o charakterze rasistowskim, ksenofobicznym, politycznym, religijnym,
    d. wnoszenia i posiadania materiałów pirotechnicznych,
    e.  używania otwartego ognia (m.in. ogniska, butle gazowe, grill),
    f. palenia ognisk,
    g. rozstawiania namiotów poza udostępnionymi przez Organizatora powierzchniami,
    h. podłączenia się do istniejącej sieci elektrycznej oraz instalacji wodnej,
    i. zakłócania porządku – słuchania głośnej muzyki i hałasowania w sposób uniemożliwiający spokojne korzystanie z pola namiotowego przez inne osoby,
    j. niszczenia infrastruktury, zieleni, oznaczeń i tablic informacyjnych, nośników reklamowych, urządzeń i sprzętu znajdującego się na terenie pola namiotowego, m. zaśmiecania terenu pola namiotowego,
    k. wjazdu oraz parkowania samochodów, camperów, przyczep campingowych, motocykli oraz wszelkich innych pojazdów mechanicznych,
    l. prowadzenia jakiejkolwiek działalności handlowej lub innej zarobkowej, a także działalności reklamowej, agitacyjnej oraz promocyjnej na terenie pola namiotowego jak i całego terenu wydarzenia. 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH I WIZERUNKU

  1. Dane osobowe Uczestników są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, tj. ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 2. Administratorami danych osobowych Uczestników jest Organizator. 
  2. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. 
  3. Odbiorcami danych osobowych Uczestnika mogą być także państwowe służby sanitarne
    i porządkowe, dla spełnienia obowiązku realizowanego w interesie publicznym, oraz
    w przypadku przetwarzania wizerunku – podmioty świadczące usługi na rzecz Organizatorów
    w zakresie infrastruktury teleinformatycznej. 
  4. Każdy Uczestnik ma prawo do:
    a) wniesienia żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania;
    b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz ich przenoszenia;
    c) wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie; 
  5. Skargę na sposób przetwarzania danych osobowych można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 
  6. Zdjęcia wykonane podczas Wydarzenia mogą być wykorzystane w materiałach reklamowych Wydarzenia, to jest uczestników, wykonawców, artystów i prelegentów biorących udział
    w Wydarzeniu. 
  7. Uczestnictwo w Wydarzeniu oznacza udzielenie zgody na nieodpłatne wykorzystanie wizerunku Uczestnika utrwalonego w formie fotografii lub zapisu wideo oraz udzieleniem Organizatorom nieodpłatnej licencji na wykorzystanie go na wszystkich polach eksploatacji, w tym:
    a) utrwalania i rozpowszechniania w dowolnej formie oraz
    b) wprowadzanie do pamięci komputera,
    c) wykorzystania do promocji i organizacji Wydarzenia przez Organizatorów,
    d) udostępniania partnerom Organizatorów w celu ich promocji w kontekście udziału w, na promocyjnych materiałach drukowanych Organizatorów, w prasie, na stronach internetowych oraz
    w przekazach telewizyjnych i radiowych.

ORGANIZATORZY ZASTRZEGAJĄ SOBIE PRAWO DO:

  1. Organizatorowi przysługuje prawo do zmiany treści Regulaminu, w szczególności, z uwagi na potrzebę zapewnienia prawidłowego przebiegu Wydarzenia oraz bezpieczeństwa Uczestników. 
  2. Zmian w przebiegu Wydarzenia z nieprzewidzianych, nieuniknionych lub niezależnych od Organizatora powodów, a ponadto prawo do ustalenia i zmiany programu pod względem artystycznym, merytorycznym i czasowym bez uprzedniej konsultacji i rekompensaty, 
  3. Odwołania lub zrezygnowanie z organizacji części programu Wydarzenia z przyczyn będących poza kontrolą Organizatora bez uprzedzenia i bez obowiązku wypłacenia rekompensaty lub odszkodowania wobec jakichkolwiek osób; 
  4. Dochodzenia roszczeń za wyrządzone przez Uczestnika szkody, w tym za naruszenie dobrego wizerunku Organizatora;
  5. Unieważnienia Biletu, Identyfikatora lub innego dokumentu uprawniającego do wejścia na teren Wydarzenia, w przypadku zaistnienia takiej konieczności. Nie stanowi podstawy do zwrotu ceny Biletu lub jej części. 
  6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania siły wyższej. Przez siłę wyższą uznaje się zdarzenie będące poza kontrolą Organizatora, które powoduje, że wykonanie zobowiązań jest niemożliwe lub że może być uznane za niemożliwe ze względu na występujące okoliczności. Siłę wyższą stanowią, w szczególności: warunki atmosferyczne, awarie lub zakłócenia pracy urządzeń dostarczających energię elektryczną, ciepło, światło, działania wojenne lub działania władz państwowych lub samorządowych w zakresie formułowania polityki, praw i przepisów mających wpływ na wykonanie zobowiązań (dalej: „Siła Wyższa”). 
  7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu zmiany Terminu Wydarzenia lub jego programu lub miejsca Wydarzenia ze względu na działanie Siły Wyższej. 
  8. Uczestnik kupując Bilety akceptuje powyższe postanowienia Regulaminu oraz możliwość zmian. Bilet w takim przypadku pozostaje ważny i nie może zostać zwrócony i będzie uprawniał do udziału w wydarzeniu w innym terminie lub miejscu.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wszelkie prawa do nazwy i logo Wydarzenia są zastrzeżone na rzecz Organizatora. Oficjalne programy i gadżety dotyczące Wydarzenia będą sprzedawane wyłącznie na Terenie Wydarzenia lub na oficjalnej stronie internetowej Organizatora www.blotnycamp.pl
  2. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.blotnycamp.pl oraz
    w punktach informacyjnych na Terenie Wydarzenia.
  3. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem decyzje podejmuje Organizator.
  4. Służby Porządkowe mogą wydawać własne instrukcje bezpieczeństwa oraz p. poż. zgodnie
    z obowiązującymi przepisami prawa.
  5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się ogólnie obowiązujące przepisy prawa.


REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO BLOTNYCAMP.PL

  • 1 Postanowienia ogólne
  1. Sklep internetowy Błotny Camp Dzikich Dzieci, dostępny pod adresem internetowym www.blotnycamp.pl, prowadzony jest przez Justynę Pelc, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą JP Justyna Pelc, ul. Krajobrazowa 1/32A, 35-119 Rzeszów, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP: 8172092920, REGON: 181043552.
  2. Niniejszy regulamin określa zasady zakupu biletów na wydarzenie Błotny Camp Dzikich Dzieci oraz innych produktów dostępnych w Sklepie.
  3. Regulamin reguluje: a) zasady zawierania umów na odległość, b) warunki składania zamówień, c) metody dostawy i płatności, d) realizację zamówień, e) prawo odstąpienia od umowy i zwroty, f) reklamacje i gwarancję, g) ochronę danych osobowych i politykę prywatności.
  4. Zakup biletu na wydarzenie oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz regulaminu wydarzenia, dostępnego na stronie blotnycamp.pl.
  • 2 Definicje
  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu biletów lub innych usług w Sklepie, niepowiązana z działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Sprzedawca – organizator wydarzenia, prowadzący sprzedaż biletów i produktów związanych z Błotnym Campem Dzikich Dzieci.
  • Klient – każda osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupu w Sklepie.
  • Przedsiębiorca – osoba prowadząca działalność gospodarczą, nabywająca produkty lub bilety w ramach swojej działalności.
  • Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.blotnycamp.pl, umożliwiający zakup biletów oraz innych produktów.
  • Bilet elektroniczny – imienny dokument uprawniający do uczestnictwa w wydarzeniu, przesyłany na adres e-mail Kupującego.
  • Umowa zawarta na odległość – umowa zakupu biletów lub produktów, zawarta bez fizycznej obecności obu stron, za pomocą narzędzi elektronicznych.
  • Regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady sprzedaży oraz uczestnictwa w wydarzeniu.
  • Zamówienie – deklaracja zakupu składana przez Klienta poprzez formularz zamówienia.
  1. Produkt – bilet na wydarzenie Błotny Camp Dzikich Dzieci lub inne przedmioty/usługi oferowane przez Organizatora.
  • 3 Wymagania techniczne
  1. Aby korzystać ze Sklepu i kupować bilety, wymagane są: a) urządzenie z dostępem do Internetu oraz aktualną przeglądarką internetową, b) aktywne konto e-mail, c) włączona obsługa plików cookies.
  • 4 Zasady składania zamówień
  1. Aby dokonać zakupu w Sklepie, Klient powinien: a) wybrać produkt lub bilet i dodać go do koszyka, b) przejść do finalizacji zamówienia – zalogować się lub skorzystać z opcji zakupu bez rejestracji, c) wypełnić formularz zamówienia, podając dane kontaktowe, d) wybrać metodę płatności i zatwierdzić zakup.
  2. Po dokonaniu płatności Klient otrzyma bilet elektroniczny na podany adres e-mail.
  • 5 Metody płatności i dostawy
  • Dostępne formy płatności: a) płatności elektroniczne (PayU, Przelewy24, Blik), b) karta płatnicza.
  1. Dostawa biletów: a) bilety elektroniczne są dostarczane na adres e-mail podany przez Kupującego w zamówieniu.
  • 6 Realizacja zamówienia i zawarcie umowy sprzedaży
  1. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.
  2. Po zaksięgowaniu płatności bilet elektroniczny zostanie wysłany na adres e-mail Klienta. Realizacja zamówienia wynosi 1 dzień roboczy.
  3. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności danych w bilecie i kontaktu ze Sprzedawcą w razie błędów.
  • 7 Prawo odstąpienia od umowy i zwroty
  1. Zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o prawach konsumenta, Kupujący nie ma prawa do odstąpienia od umowy dotyczącej biletów na wydarzenia, jeśli określono dzień lub okres ich realizacji.
  2. W związku z tym bilety nie podlegają zwrotowi ani wymianie, chyba że wydarzenie zostanie odwołane przez Organizatora.
  3. W przypadku odwołania wydarzenia zwrot środków nastąpi w terminie 14 dni roboczych, w tej samej formie, którą Konsument wybrał przy zakupie.
  • 8 Reklamacje
  1. Reklamacje związane z zakupem biletów należy zgłaszać na adres e-mail kontakt@blotnycamp.pl, w terminie 14 dni od zakupu.
  2. Reklamacje powinny zawierać: a) imię i nazwisko Kupującego, b) numer zamówienia, c) opis problemu.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych.
  • 9 Ochrona danych osobowych i polityka prywatności
  1. Administratorem danych osobowych Kupujących jest JP Justyna Pelc, NIP: 817 209 29 20
  2. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie www.blotnycamp.pl.
  • 10 Postanowienia końcowe
  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu w przypadku zmian przepisów prawa lub warunków realizacji wydarzenia.
  2. Wszelkie zmiany regulaminu publikowane będą na stronie internetowej www.blotnycamp.pl i wchodzą w życie w dniu publikacji.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeks cywilny oraz Ustawa o prawach konsumenta.
  4. Wszelkie spory wynikające z realizacji umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.